Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2015 20:04 - ! Нов български филм ! - Баща ми, майка ми, сестра ми (2016)
Автор: bgcino Категория: Изкуство   
Прочетен: 1443 Коментари: 0 Гласове:
1



„Баща ми, майка ми, сестра ми“ е разказ за полусестрите Ива и Мая. Те имат общ баща Андрей и различни майки. Тъй като учат в едно и също училище, където основното забавление е да се коментират скритите тайни на преподавателите , те разкриват една истински необичайна тайна за техен учител. Докато осъзнаят шока от това откритие, животът на момичетата е разтърсен из основи от друго немислимо събитие свързано с баща им. Могат ли две тийнейджърки да поемат отговорност за решение на живот и смърт? 

Юлиян Вергов и Ана Пападопулу започват снимки на новия български филм „Баща ми, майка ми, сестра ми“. 
 Зад проекта стои режисьорът и сценарист Димитър Коцев – Шошо, който очарова публиката с първия си игрален филм “Лора от сутрин до вечер” (2011) и провокира зрителите с тв сериал “Четвърта власт“ (2013). Съсценарист на новата кинопродукция е Иван Марков „Пълна лудница“, оператор - Александър Станишев тв сериал„Стъклен дом“ (2012) и продуценти Найо Тицин „Четвърта власт“ (2013) и Галина Маркова „Връзки“ (2015).  
Снимките започват на 29-ти Юни и ще продължат 4 седмици. Естествен декор новата градска история на Шошо ще бъдат познати за столицата места, като зоопарка, метростанцията, Борисовата градина и други. Така че през месец юли жителите и гостите на столицата ще могат често да попадат на снимачната площадка на новия български игрален филм и да срещат любимите си актьори.  

Ето какво споделя за продукцията режисьорът Димитър Коцев – Шошо: „“Баща ми, майка ми, сестра ми” е филм, чрез който искам да споделя обичта си към хората. Вярвам в думите на Том Робинс, че никога не е късно да имаш щастливо детство, и същевременно зная, че хората порастват чрез своите загуби. Възможно ли е убийството да бъде акт на обич? Мисля, че “Баща ми, майка ми, сестра ми” дава един от възможните отговори на този въпрос. И бидейки произведение на изкуството не претендира, че е последна инстанция по темата.“  


Кино премиерата на “Баща ми, майка ми, сестра ми” е планирана за пролетта на 2016 г.  

Повече информация за филма можете да видите на нашия сайт.

 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bgcino
Категория: Изкуство
Прочетен: 26236
Постинги: 15
Коментари: 1
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930